Renovering!

Nu ska den här unga damen ut till huset och renovera!
Snickarbyxorna och HH-tröjan är på.
I går när jag var ute och grejade så hittade jättegamla pardörrar! De var otroligt fina, synd bara att vi inte  har någonstans att sätta dem... I dag ska jag leta efter överljusfönster som vi ska sätta innanför verandan över dörrposten. Det tycker jag är fint då ljuset kommer in.

Helgen har varit bra och lugn. Igår laddade vi super mario bruse 1,2 och tre. Vi satt uppe hela natten och spelade. Haha det var faktiskt jättekul. Skönt att låta hjärncellerna vila lite.

Ha en bra söndag!

Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: emma

hej. läste att du hittat gamla pardörrar. har du tänkt sälja kan du väll höra av dig?! jag kommer gärna o tittar på dom isåfall? vad hittar du mer i dina gömmer??? kram emma

2008-02-10 @ 20:32:25
Postat av: Sofia

Hej Emma! Tyvärr upptäckte jag lite skador på dörrarna då de blivit fuktiga längst ner... så synd men jag ska kolla om det går att renovera. Om det går kanske jag vill ha den själv har inte bestämt mig men annars hör jag av mig till dig!

Kram på dig!!

2008-02-11 @ 21:33:02

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0