Ostkaka!

Nu ska jag och Noel äta ostkaka med grädde och hjortronsylt!
Detta är något jag får för mig att jag tycker om cirka en gång om året. I år inträffade begäret idag. Ostkakan står nu i ugnen. Hjortronsylt har vi heller aldrig hemma, den precis som ostkakan köps en gång om året. *skratt*

-Så idag mina vänner är årets Ostkakedag!

Har för mig, att jag var gång kommer på, att jag inte tycker om det. =) Vi får se för nu ska vi äta!

image313 

Kanske är det godare med färska hallon??  Ja, ja nu blir det hjortronsylt i af.

Kommentarer
Postat av: ?

När du har ätit klart så får du lägga in lite tips på hästarna till V75 (det räcker med dom som vinner)

2008-02-28 @ 17:07:17
Postat av: Sofia

De vinnande hästarna kommer ikväll! =)

2008-02-29 @ 13:47:29
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0