God morgon!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka till skövde. Här sitter jag med håret på ända,, ögonen stora som fotbollar och full av sovmärken i ansiktet! Mitt alldeles vanliga jag så här på morgonen. I går drack jag inte cola på hela dagen. Jag drack fanta i stället. Visst är det nyttigare? Gult känns i alla fall bättre än brunt. Björn säger att det är lika illa det men det tror jag inte. Jag känner mig jättefräch efter gårdagens nyttighetsinsats. Lite gulare än brun så där. =)

Igår läste jag inte som jag borde gjort. Hur som helst är det skönt att det inte är någon gruppuppgift denna kursen och min usla läsning inte drabbar någon annan än mig själv.

Ett helt onödigt inlägg kan tyckas men än dock ett inlägg.

image305

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Ja det är ju upp till dej själv att bedömma vad som är "onödigt" det är väl din blogg eller?! Du skriver för dej you know. Kolla in min shoppingkasse från Ica, där snackar vi onödigt ;0)

2008-02-19 @ 08:08:14
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0