En rappande pepparkaksgubbe.

Nu har vi just kommit hem från coop. Hela vägen dit och hem satt Noel och hans mormor och sjöng julsånger. Till en början sjöng de vanligt men rappade sedan. Noel är en jäkel på att rappa. På coop inhandlades en pepparkaksdräkt eftersom Noel ska vara pepparkaka på skolans julspel. Noel tog på sig sina kläder när vi kom hem och tog på sig den tillhörande pepparkakshatten.

Mormors uttryck:

-Mäh, har rappare på sig sån?

Noels mormor är då rakt inte som den traditionellt gråhåriga gammeldags mormorn jag hade... Noels mormor är rödhårig och så långt från traditionell som man kan komma =D!



Ja, det är inte var dag man stöter på en rappande pepparkaksgubbe =) Men jag har med all säkerhet mött en idag <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Han är för söt Noel! Fräckare mormor än Noels får man väl leta efter... =)

2008-12-07 @ 22:07:51
Postat av: Kicki

åh va söt noel är i sin dräkt. :D

2008-12-07 @ 23:44:35
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0