Rökfri 3 veckor!

Nu har jag varit rökfri tre veckor... Eftersom jag aldrig skriver här att jag börjat igen så skulle man ju kunna tro att jag varit fri från rökningen hela tiden ;P Hur som helst har jag nu hållt upp i tre veckor och än så länge utan några bekymmer. För er som noterat att jag börjat en karriär som sprinter kan jag meddela att detta hänger i hop med min nya rökfria image! I går gjorde jag 7 km på 45 min! Inte illa. Jag hörde på radion att det fanns en elektrisk cigg man kunde beställa där man endast rökte vattenånga, helt ofarligt. Låter ju skit bra!
Får dock en lite konstig bild av mig själv när jag röker en elektrisk cigg... Lite konstigt att ha sin cigg på laddning...

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha. Kan man koppla in den i USBn på datorn är det ju gold ;)

2008-04-14 @ 10:47:36
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Malin

Rätt jobbigt att försöka sluta röka va? :S

2008-04-14 @ 11:27:48
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahhaa! Ja, det hade ju varit super!! Hahaha ser mig surfandes med elciggen i mungipan ;)

Ja ibland kan det vara lite jobbigt att tampas med sina egna slutaröka tankar men jag tycker det går bra! =)

2008-04-16 @ 21:46:48

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0