Låsa datorn!

Hej på sig!

Finns det nått sätt att låsa/spärra datorn för sig själv?!
 
=)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Sofia! Tack för din omtanke, det värmer:) Är lite segstartad idag och känne rmig inte på topphumör. Usch hatar dessa svackar:/ Är så himla rädd att falla neråt...
Hoppas att du får en bra dag!
Många kramar från Madeleine

2008-04-19 @ 11:29:30
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack ska du ha Madeleine! =) Många kramar tillbaka från mig!

2008-04-19 @ 21:06:58
Postat av: elin

Jag har ett litet tips på hur du kan låsa datorn för dig själv. Du tar ett lösenord till kontot, blundar när du väljer det och kopierar det till rutan ''skriv igen''. Sedan sparar du det och loggar ut så vipps har du låst datorn för dig själv ;)
är lika säkert som att låsa in sig och svälja nyckeln.

2008-05-01 @ 19:35:24
Postat av: Anonym

om du menar så att bara du kommer in så tar du eget
lösen till din användare och sen låser du datorn genom "flaggan" på tangentbordet och L, eller ctrl alt delete och sen lås datorn, ;)

2008-05-02 @ 10:32:27

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0