Karriär sprinter

Min karriär som sprinter artar sig bra! I dag hamnade jag på tiden 42min -och detta utan lögn! Åh är riktigt stolt över mej! Många karriärer har jag prövat *skratt*! En dag för ganska länge sedan frågade mina familjemedlemmar vad jag höll på med! Jag slängde mig med diverse oljemålningar på ett mycket avancerat sätt. Jag var i full färd med min karriär som konstnär. Det hela slutade med att jag slängde in handuken och påbörjade en annan karriär. 
Detta var en karriär bland många karriärer.=) Nu är jag i alla fall en sprinter, bara så ni vet... Men inom kort ska jag satsa på nått annant! Skam den som ger sig! ;) 

Kommentarer
Postat av: daniel

gött mos sofia.. vi får ta en tävling när jag kommer hem...

2008-04-17 @ 01:09:49
Postat av: Monika

Haha, bra att testa olika saker; man ska ju jobba ett tag innan det är dags för pension.
Grattis till tiden! Du är jätteduktig!
Kram, Monika.

2008-04-17 @ 09:06:43
Postat av: Anonym

Ja du jäkel Daniel vad vi ska tävla!
Monika, man får göra vad man kan för att underhålla sig =) Kram!

2008-04-17 @ 18:15:05

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0