Iakttagelser under power walk!

Möts man i samhällen eller i staden så hälsar man inte på varandra. Man ger ett ex antal snabba blickar. Så fort man kommer ut på landet så säger man hej när man möts. Jag har idag gått ut från samhället och ut på landet. Jag funderade på vart gränsen går från när man säger hej och inte... En ganska kul tanke om jag får säga det själv =) Ut och testa!

Detta är en mycket viktigt information för statsbor som ska till landet. Landetborá ä´ente å leka mä´! Säger i´ente häj när i´ä´ute å går följer starka sanktioner!!!

image348

*Def. Power walk: En slags gångstil. Vilken du vill. Hastigheten har inget med begreppet att göra!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-03 @ 10:27:38
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sofia

Mingla: Tyvärr! Studentmamma har gjort min design. Hon är jätte duktig och kan säkert hjälpa dig om hon har tid. Hör med henne! Hon bloggar nog inte längre men maila henne vettja! =) www.studentmamma.blogg.se

2008-04-03 @ 10:42:22

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0