Hej på er!

Åh, vaknade till fågelkvitter och sol idag! Underbart! Med stapplande steg tog jag mej till kaffebryggaren och fixade mitt sedvanliga kaffe. Sedan vidare till datorn och på med Ami Diamond. Denna taktfulla tjej är min nya idol! Japp! Asså ni ska se hur mina näsborrar fladdrar i takt med att jag tar ton! (Shit asså man kan nästan tro att jag ska lyfta med dessa vingar till näsborrar! - Å´när jag whailar ska vi inte tala om!)
Idag är det plugg som gäller hela dagen! Får hålla ganska hårda tyglar nu, jag har massa att göra/läsa! Dagen består av läsning, lite dans med amy mellan varven och en löparrunda i kväll.

Hoppas alla mår bra där ute i cyber och att ni får en fin dag!

Kram på er!

Sberg =)

Kommentarer
Postat av: Becka

Hola mi amor! O va skont me lite solsken darborta! Onskar dej en underbar helg gumman! Ha d bra pussis pa dej

2008-04-18 @ 18:40:58
Postat av: sofa

Det behövs verkligen lite sol här! Hur går det med din nya dator? Har du startat någon blogg? Det hade varit super att kunna läsa ju! Hoppas att du har det bra! Jobbar du idag tro (Lördag)? Puss och kram på dig!

2008-04-19 @ 09:48:51

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0