Go´ natt -snart i alla fall!

Nu har jag tittat på barnmorskorna! Är helt fast i programmet =) Blir ju onekligen lite skraj faktiskt... men det är väldigt fashinerande! (stavar jag rätt nu tro?). Jag längtar redan till nästa veckas avsnitt!

image368

I morgon bitti ska jag, Björn och Noel åka till Fredrikshavn för att spendera en natt på badhotellet där. Noel ser fram emot det och har packat badbrallorna. =) Hans glassiga svampbobfyrkant badisar =). Det ska bli mysigt. Nu ska snart denna gamla get dra sig till kojjs!

Sov gott hörrni!

image367 

Malins Beata trodde denna lilla skapelse var en ost. Inte helt konstigt =)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

natti natti :)

2008-04-30 @ 23:56:35
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sofie

Älskar barnmorskorna! :) Underbart program.. läskigt.. men helt underbart.

2008-05-01 @ 15:33:00
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0