Fredag =)

Började dagen med lite socialpsykologi. Läste inte jättemycket men fick i alla fall gjort lite. Efter en timmas läsande gick jag in på Noels rum. Han låg och sov... Jag satte på Amy låten från melodifestivalen och gjorde värsta dansen tills han gick upp =). Lite imponerade av mina moves blev han nog! Hur som helst gick han upp och bad mig gå in i sovrummet. Jag fick inte titta efter vad han gjorde. Jag hörde att han pysslade med något där jag satt i sovrummet. Efter en stund kom han in. Han hade gjort mackor! Jag fick frukost på sängen =)! Vilken grabb!! Varsin knäckemacka med gurka och ett glas vatten! Det ni! ;P <3


 

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Å va gulligt! Söt grabb du har du! Ha en bra dag! Kram från karin

2008-04-11 @ 10:53:46
Postat av: Sofia

Hej Karin! När ska ni dra er hitåt? =) Flyttar ni tillbaka hit tro? Hoppas att du mår bra och har en ledig helg framför dig! Hälsa Jon! Kram på dig!!

2008-04-11 @ 10:59:25
Postat av: Emelinda

Nämen naaaw så sött!

2008-04-11 @ 19:13:10
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja han är så söt så! =)

2008-04-12 @ 09:40:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0