Halloween

Hej på er! Hoppas ni alla har haft en bra halloween!
 
Vi har haft en bra helg med mycket spindlar, maskar och spöken. Noel har verkligen haft skoj! Han gick till våra grannar, utklädd till ett screem-mannen, och busade. Han gick fram själv medan jag och Björn hölls oss en bit bort, fnissandes! Buuuu, sa han först sedan frågade han bus eller godis=). När vi kom hem igen fixade vi med lite mat och dryck. Vi gjorde också en spindelbål som noel bjöd sina monstergubbar på när de kom.




image180

Jag hade pratat i sömnen i natt, sa Björn, och sagt något i stil med:
-öh, ser du spindeln där uppe, och pekat upp i taket. Lite mycket halloween? =)

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Det var verkligen toppen kul party =)Super go mat med!!

2007-11-04 @ 12:26:50
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Gabbi

Lät läskigt med spindlar etc;-)
Ha det gött vännen!!!

2007-11-04 @ 17:46:00

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0