Flyttning

Idag ska vi hjälpa det gamla paret, som nu bor i huset vi köpt, att flytta! Nu ska de flytta från deras gamla familjegård in till en lägenhet. Säkert skönt för dem att bo lite modernare och utan avstånd till affärer och annat. Eller?! Det måste kännas konstigt och skrämmande också kan jag tänka mig. Tänk att ha bott på ett och samma ställe så länge... hm. Jag bryter väl ihop när vi hjälper dem i kväll.
- Bhuuuuäääää, ni behöver inte flytta, bo kvar här, ni kan bo med oss om ni vill och ni kan bestämma allt hur vi ska renovera och hur ni vill att det ska se ut i famtiden... Nä, kanske de tycker att  flytten in till stan/ byn ska bli ett häftigt äventyr! Herre gud nu kan de  börja gå på bio. Vem vet kanske lite disco också på lördagskvällen :). Så får jag nog försöka se det i alla fall.  Hur som helst ska det bli roligt att bara få vara där ensamma och insupa atmosfären. Jag har inte riktigt kunnat göra det när de har varit med tidigare. Nu jädrar i kväll ska alla tentakler ut!  

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åhh vad spännande!!! Nu vill jag oxå komma på besök!!! Är lite avis;-)
Kommer bli såå fint!! Pöss o kram

2007-11-01 @ 19:17:01

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0