Vilken skitdag!

Vaknade med huvudvärk. Trött tittade jag ut, skitväder. Gick som en sombie upp för att brygga kaffe, slut. Mjölk i stället, gammal. Maten slut. Åt en knäckemacka.
Det bästa idag, om något måste vara bra, är väl att jag lyckats få tre personer på skit dåligt humör. Då blev jag genast lite lättare i sinnet. Det finns inget värre än att prata med någon glad, kvittrande person när man själv är sur. Nu är telefonen tyst jag antar att djungeltelegrafen varit i farten och varnat samtliga.
Kom på att jag kunde sprida lite dåligt humör här...

Less trallala skit trallala kallt ohhh yeah tråkigt lalatrallala meningslöst, oh lalla...

Usch! Åhhhh vad allt är jobbigt!
Nu ska jag ringa vidare och spy lite galla på någon glad skit!

 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0