Rengöringsmedel för kadaver. Finns det?

Min bilfärd till skolan var som vanligt spännade!              image58

Planering för nästkommande dag är inte min starka sida.
Det har aldrig varit min starka sida och kommer heller aldrig att bli...

I dag när jag vaknade slog det mig att jag inte hade några rena kläder. Shit, tänkte jag och det var bara att rusa ner till källaren, in i tvättstugan och på med snabbtvätten. Hjärtat bultade medans jag stod och svor på maskinen att skynda på... Skit stressad, som jag var, bar det iväg med pisseblöta kläder. Upp med rutan, ut med klänningen och foten på gasen. Var det någon som såg en grå klänning swischa förbi på E-20 idag så var det förmodligen jag... Väl framme var klänningen torr. En och annan mosad fluga kunde anas men men torr blev den i af!

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Du e ju tokig!!!!!

2007-05-10 @ 18:42:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0