God morgon!

Vaknade med huvudvärk idag =(. Typiskt att det kommer när man äntligen är ledig.
Förhoppningsvis går det över. I dag ska jag åka till Göteborg och heja på Bjöns syster som springer Göteborgsvarvet. Jag hade planerat att trycka "heja t-shirts", flagga, champagne och medalj men inget av detta har ordnats... synd men jag får kämpa med min stämma istället. Champagne kanske jag kan fixa i stan när hon springer... Ja, ja det ska bli skoj i af! Om det ändå kunde vara jag som sprang...

Hoppas att ni alla får en bra dag!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi önskar Annelie lycka till!!

2007-05-12 @ 11:03:33
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0