Bättre idag.

Hej!

I dag var en mycket skönare dag att vakna till. Började dagen med att gå en sväng. Jag var ute tidigt och det var nästan ingen ute, jätte skönt. Efter en timma ute i solen gick jag hem och drack kaffe. Radion på högsta volym och jag har sjungt (heter det så) så det ekat. Jag fick till och med in ett luftgitarrsolo när jag riktigt släppte loss här...
Snacka om att humöret kan växla från dag till dag... Det är väl tur det (:
Nu ska jag ut och kika i lite affärer. Plockade in lite syrener och satte på bordet förut, det luktar så gott!  



Ha en bra dag!

 Från en något trevligare Sofia!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha hade velat se luftsolot :-)
Ha en underbar lördag!
Kram

2007-05-26 @ 11:56:45
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Stina

Hej!! Vad ska du göra imorgon?? Vill du hämta mig kanske?? Kramar /stina

2007-05-29 @ 22:11:00
URL: http://stinalee.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0