Babybjörns pall en toalett?

Noel var helt slut efter förskolan idag. Han somnade så fort han kom hem. Jag hörde något och gick ut och tittade efter vad det var. Det var Noel påväg till badrummet. Hej du, sa jag, har du vaknat nu. Noel nickar och försöker få av sig byxorna. Först var han påväg in i väggen så jag borde ju förstått att han gick i sömnen... haha. Han fick i alla fall av sig byxorna och jag förstog att han skulle kissa så jag skyndade mig fram för att styra honom till toaletten. Noel blev arg och puttade iväg mig. Han ställde sig och kissade på hans badrumspall.
Detta är andra gången han går i sömnen och kissar på pallen. Undra varför just pallen? Efter det vände han bestämt men belåtet på klacken och återvände till bädden och djupsömnen...
Jag skurar golv och pallen. Fy jag tycker det är skit äckligt med sömngångare. Det syns ju inte alls att de sover. Min syster Malin gick mycket i sömnen som liten och jag var panikskrämd var gång. Herre gud en gång skulle hon baklänges klättra in i frysen!! Värsta skräckfilmen ju!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0