Jag vill...

Jag har kommit på en sak som jag gärna vill göra. *Hjälp* -Noel kom just utklädd som pirat och skrämde mig. Nu till vad jag vill... Jo tydligen så finns det spökhus som man kan hyra. Mycket gamla hus som är hemsökta och som det spökar i. Nu ser jag mig och min kära vän i det huset. Vi har filtar på oss. Det är mörkt  och och det hänger spindelnät överallt. Några trasiga fönster viner av vindarna och det knakar i de gamla trägolven. Vi sitter på varsin kudde med tända stearinljus. Vi dricker lite vin och berättar gamla spökhistorier för varann.

Visst låter det mysigt?

image147

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det låter mysigt! men läskigt! skulle nog inte vilja :P

2007-08-30 @ 19:46:28
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Malin

Låter jätte myzigt!!

2007-08-31 @ 09:04:53
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: GAbbi

vart då, låter spännande o läskigt??

2007-08-31 @ 10:01:54
Postat av: Sofia

Jag ska ha en tidning med ett hus i af någonstans som jag inte hittar... Det var upp i landet i af... ska kolla. Verkar så himla mysigt tycker jag! Att va uppe hela nattet och bara mysa med lite spänning =)

2007-08-31 @ 18:33:39

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0