Bla, bla!

I dag har varit en lång dag!
Tidigt, bar det av till skolan. Efter otaliga timmar av undervisning av / i (?) diverse forskningsmetoder och en gruppträff bar det av hemåt. Väl hemma gick jag ut en sväng.
-Underbart väder!
Gick en runda på ca. 5km. -skönt efter en sittandes dag! 

Min koooompis ringde och  vi lyckades avhandla en och annan diskussion i telefonen.
Jiiiiiiiissseeesss vad vi är kloka, men det behövs i bland!!  Vi lyckades ta oss igenom de flesta ämnen som meningen med livet och dagens tv. Vi pratade om hur viktigt det är att ha perspektiv på tillvaron för att hålla fokus på vad som faktiskt är viktigt. Det är ju så lätt att tappa fokus...kanske är det tur det ibland men...
seriöst, hur mycket tid och energi läggs inte på saker som överhuvudtaget inte spelar någon roll?!
Måste dödsfall eller annat till för att öppna våra sinnen?
Bla bla bla ja, ja, ja, ja.............................
Slutligen gick vi, utmattade, igenom dagens tv-tablå.

God Natt allihop (om någon)
Sov gott och ta hand om er!

// Sofia

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0