Cykeltur.

Idag tog vi en cykeltur. Det tog flera timmar av mek innan vi kom iväg, cyklarna är inte helt färska så det blev lite renovering innan däcken kunde rulla och styret kunde styras. Björn yttrade kommentarer som:
 
"-Jag kan inte förstå varför det alltid ska krångla". Jag svarade tillbaka:
 
"-Kan det ha något att göra med att cyklarna inte är helt nya tror du?".
 
 
Hur många verktyg kan du hitta på bilderna?
 
Det brukades en och annan svordom innan avfärd.
 
"-Fan ta dig om ett däck ramlar av, var det någon som sa, just när cykeln kom i rullning".
 
Big and little old mama on very old bicicleta.
 
Just som mamman kom i rörelse var det någon som ropade efter henne. Mamman som nu börjat bli otålig stannade cykeln och vände sig om.
 
 
Papa hade fått punktering...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Du är för rolig!

2012-06-24 @ 22:21:54
Postat av: Marja

Inte meningen att vara anonymer heller.

2012-06-24 @ 22:24:18

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0