Svärfar vet hur man gör affärer.

Här ser ni min svärfar. Han har just kommit hem från thailand. I thailand tog han sig en massage. Efter massagen betalade svärfar. Med massörens pengar.




Ser ni de två väskorna på bilden nedan? Det gjorde inte min svärfar. Han tog de båda väskorna för en, sin egen och stoppade ner näven i fel (eller rätt) väska efter pengar och betalade med fel (eller rätt) pengar.
 

Lika väskor, ser ut som en tänker svärfar...




Svärfars massage betalades således med massörens pengar.




Svärfar gick vid upptäckten, mycket skamset, tillbaka till en mycket arg massagekvinna och bekände sitt brott.




Kommentarer
Postat av: Vincent

Tro nu inte detta berodde på begynnande

demens,utan strävan efter att hålla rätt

vätskebalans,m.a.o.lite för mycke vätska.

2012-02-15 @ 14:59:15
Postat av: Sofia

Hahahha =P, tänk på %...

2012-02-16 @ 18:58:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0