Hej vänner!

Hur har ni det? Vilken solig och fin dag vi har! Jag har just duschat efter en powerwalk. Än har jag inte inte kommit i gång med joggingen men nu börjar det närma sig. I can feel it coming! Snart ska jag sticka i väg till jobbet. Förut försökte jag få björn att köpa ankor. Det gick sådär:

Sofia: Tänk vad mysigt med några ankor i trädgården.

Björn: NEJ!

Sofia: Det är inte bara du som bestämmer i vårt hushåll.

Björn: Vart ska ankorna bo?

Sofia: I vår röda bod.

Björn: NEJ!

Sofia: JO!

Björn: Vem ska mata ankorna?

Sofia: De sköter sig själva. De går och pickar mask?

Björn: NEJ! (Björn åkte hemifrån).

Nä, jag får nog lägga ner projekt anka. Mest för ankans skull.




Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0