Kostnär is back!

Jag känner hur det kommer. Det liksom bubblar inuti. Kreativitetens vindar blåser. De blåser så hårt att Björn mycket hastigt blåser bort (läs att Björn anar oråd och försvinner illa kvickt) Jag känner att jag måste skapa. Jag vet inte vad eller hur. Jag hittar inga uttryckssätt för min konstnärliga energi. Hahahaha!

Nu är jag den där igen... 

konstnär utan pensel, författare utan ord, fågel utan vingar, ni vet...


Hohoho!

cRAzydaizY


Jobbigt, jag måste hitta nått att sätta händerna i.

Det får bli tygaffär´n.

Hej!


Kommentarer
Postat av: elma

när kommer du till malmö?

kramar

2010-05-12 @ 17:16:27
Postat av: Memmlis

Kan tipsa om att göra fina krukor med blommor och "ståltrådsformer" med pärlor med mera. Blomsterlandet har färdiga så min lilla kreation ser jätteproffsig ut, hehe. Buskul o fint att ha på trappan eller verandan =)

2010-05-12 @ 23:08:13
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Emla! Snart ska jag åka tror jag men inget är bestämt ännu. Jag väntar på tid och pengar =). Kramar!



Hej Memmlis! Tack för ditt tips =). Nu ska jag kolla upp det! Har du lagt ut din kreation på bloggen tro? Kram!!

2010-05-13 @ 09:09:26

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0