Sberg fick a bright moment...

Björn var iväg förut och när han kom hem dök jag på honom med min idé. Björn anade oråd och försökte komma undan. Jag berättade att jag tänkte göra stoora fat i betong. Jag berättade hur bra det är med stora fat och hur mycket man kunde använda dessa till... Jag förklarade att man kunde göra vattenarrangemang med blommor och ljus i, man kunde lägga sallad i, man kunde ställa lite vattenbad här och där till alla badsugna och uttorkade fåglar ute i trädgården osv. Ja, det var en bra idé tyckte han, men krävde att bli hållen utanför. Jag fixar väl alla mina projekt själv, svarade sberg lite förnärmad.





Sberg gör betongfat



?

Ut och gör fat nu hörrni! Vilket ljus vi har ute ikväll:). Fint!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0