Host och gungsjukan!

Nu sitter jag här framför nyheterna. Elsa och jag har haft vår morgonlek och nu sover hon. Hon har sovit bättre i natt och jag hoppas att perioden med dålig sömn är över för en tid framöver. Elsa lär sig en massa saker! Hon tycker om att åka runt och greja i sin gåstol. Hon tycker om att prata mycket. Vårt språk består av hostar, gungningar och annat. Det uttökas hela tiden. Elsa hostar, jag hostar. Elsa gungar, jag gungar. I går åkte hon, i sin stol, fram till katten nisse. Elsa hostade, Nisse hostade inte. Fjantkatt, sa Elsa och bytte kamrat att prata med. För utomstående kan det nog tyckas som vi har drabbats av host och gungsjuka. Det har vi inte.



Det går fort verkligen...

 

<3

Tack Rebecca för de fina klänningarna igår! =)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0