Nyduschad!

När jag duschade förut så tänkte jag olika lekar. Jag tänkte på en lek där man har ett snöre knytet i midjan med en penna som hänger i snöret ner mellan benen. Pennan hänger och slänger i tråden. Målet är att dingla ner pennan i en flaska. Man tänker på mycket konstigt när man duschar =P.Efter duschen gick jag ut för att torka mig. Jag skymtade mitt bröst i spegeln och det slog mig. Jag kan nu leka leken men utan snöre. Pennan, ja den knyter jag bröstet! Mycket bra!

Nu är ni allt bra avundsjuka va?

Kommentarer
Postat av: Gabbi

hahahaha!!! Du är sjuk ju;)

2009-09-08 @ 19:03:34
Postat av: Sofia

Du har en poäng där Gabbi! =D

2009-09-08 @ 20:39:28
Postat av: Malin GP

Måste utveckla det här. Den där leken är omgjord och mycket roligare nu för tiden. Man tar helt enkelt en tampong som man knyter i ett snöre runt midjan och låter hänga ned mellan benen. Sen ska man doppa ned tampongen i en 0,5 liters pet-flaska full med vatten. Vänta tills tampongen suger åt sig av vattnet och sedan springa tillbaka med pet-flaskan hängandes i tampongen mellan benen.... ja du fattar... skitkul speciellt när killar gör det... haha

2009-09-09 @ 13:06:41
URL: http://mgp.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0