Lika fin dag idag!

Frost, sol, blå himmel och ja, ni vet resten! Åh, vad jag njuter dessa dagar!

Denna morgon har spenderats framför spegeln. Jag har arbetat med att reda ut en stor kuckla i håret på mig =P. -Så går det när man lever ett så intensivt liv som jag;P... Undra vad Anna Anka hade tyckt om mig om hon såg mig... så ovårdad =P. Nä, men jag är ganska fin ändå trots att jag slarvar lite ibland=p. I går var det Björns födelsedag. Lite gäster dök upp på kvällen, mysmys. Jag gjorde en simpel kladdkaka. En kladdkaka kan man ju inte misslyckas med, eller? Jo, det kan man faktiskt. I går när jag skulle stjälpa (säger man så på bakspråk?) upp den nygräddade kakan bland alla besökare så sa det: Plaff! Vad gör man? Jo,  man säger: Var så goda! Hugg i nu i spyan! också ler man lite.  Beata tyckte det var jättegott i allafall! =) 


  


 
Noel fixade ballonger inför pappas hemkomst!


 

Elsa klädde upp sig och gjorde sig fin dagen till ära.
Känner du igen dagens outfit Gabbi? =)




Noel skrev ett litet brev till sin gamle pappa =).








Jag och Elsa har fortfarande pyjamas, slappardag =)! (Intenstivt liv...)



Ha nu en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Coola Elsa, så snygg så;) Ur gullig juh!!! pöss

2009-10-15 @ 21:40:57

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0