Bilder från besök hos Stina



Här åker vi tåget till köpenhamn. Rasmus och Noel hänger ut genom fönstret =). När jag funderade på att tåget gick under vatten fick jag lite klastrofobiska känslor men stängde fort locket till den grytan. Fy!





 

Väl i köpenhamn besökte vi tivolit... En dag av karuseller och mys. Ett skyfall besökte också tiwoli aldrig förr har jag sett så mycket regn. Vi sökte skydd under en scen. Stina tyckte jag skulle ge mig ut i regnet när jag nu hade chansen att vinna miss wet t-shirt hahaha! (Jag ammar för er som inte vet).

Folketspark malmö -Nöjesparken mitt i stan! 

Här har vi spenderat dagen idag. Ännu en dag av karuseller och lek för barnen...
 



Nu vet ni vem som är barnet i vår familj=P




Barnet slocknade så fort vi kom hem =P. Det tar på krafterna!






Påväg hem hamnade vi på en vacker kyrkogård... Vi strosade och tittade på en massa mycket gamla fina stenar. Så lugnt , grönt och fint!  



Kvällen innehöll ett biobesök; Ice age 3 som visades i 3D och lite kinamat.





Nu blir det slapp i soffan! Cola, chips och vindruvor är framdukat. Elsa sover och mår gott!

Kramar från Malmö!

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Gud vilka fina bilder ni tagit!! Vilket äventyr Rasmus har fått vara med om. STORT tack för det Fia & Björn!!!!

2009-07-28 @ 23:23:40
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0