Systermalin inspirerad av prinsessan Victoria =)

Mirakelmalin vs. Prinsessvickan!

Min syster Malin har varit helt inne i Victorias värld idag. Sedan nyheten släpptes har hon varit helt frånvarande på något vis. När hon kom in efter att varit ute och rastat hunden säger hon helt appropå:
-Ja, då får jag börja spara ut håret nu då. Hon förklarar vidare att hon vill kunna sätta upp en fin brudfrisyr.
Ja, fortsätter hon, försommaren blir ju bra och mummlar vidare.
Jag funderade en stund innan jag förstod vad det hela handlade om.
Malin har nog fått det hela om bakfoten. Det är Victoria som ska stå brud. Inte mirakelmalin.
Malin har dessvärre missuppfattat mediahändelserna idag. Malin tror att det är henne allt handlar om.

Hehehe! <3

Mirakelmalin ska åka och prova brudklänningar nu. Hon är visst redan påväg ;)



Kommentarer
Postat av: Kicki

haha vilken rolig syster du har ;)

fina bilder hon hade på sin blogg förresten, du är värsta modellen :P

2009-02-24 @ 15:39:07
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Kicki! Ja, hon är rolig hon! =P Lycka till i kväll! Kramar =)

2009-02-24 @ 17:09:15
Postat av: Carro

Jag hade hellre gått på din syrras bröllop än på vickans! Så det så;-) Tycker dessutom Malin är mkt sötare;-)Klart M och J skall gifta sig!!

2009-02-26 @ 02:15:45
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag också! =D! Vi kan allt behöva gå på bröllop tycker jag, eller hur!

2009-02-26 @ 10:26:59

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0