Ge mig!

-Och det NU!!!!!

Jag vill pyssla. Jag vill pyssla. - JAG - VILL - PYSSLA...

-NUUUUUU!

I feel kreativ men vad jobbigt det är när man inte har materialet att vara kreativ med. Nu är jag den där ni vet... som ni läst om tidigare... Konstnären utan pensel, författaren utan ord, fågeln utan vingar, sberg utan cola... Ja ni förstår nog vad jag menar =P. Lösningen på problemet är detta:

Linnetyg
Vajrar och krokar
Spets
Vadd till kökssoffan
Lister till kökssoffan
Gardinstänger 4 st
Blommor och krukor till stora entén
4 st skomakar lampor
Tvålfat
3 st gammla hyllor. Ganska breda ska de vara.

Detta är bara en början. Nä, jag får nog vara den där jag beskrev ovan ett tag. Kanske ska jag ta och sy mig en kökshanduk i allafall. =) I helgen ska jag banne mig sy! Tänk att den där sylusten dyker på mig i bland och det med buller och bong, bång, bånge (?) =D. Tur att jag fick symaskin när jag fyllde 30. I helgen ska den premiärköras. Den ska gasas upp i bott och den ska få jobba hårt under sbers regi!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0