På hotellrummet!

Här slappar vi framför tvn på hotellrummet. Utanför hörs lördagsvimmel. Jag och Noel har just tagit ett varmt bad med mjukgörande olja. Välbehövligt efter en lång dag ute på stan. Vi har gått, gått och gått. Det känns att elsa bor inne i magen nu. Ibland gick jag så långsamt att jag nästan gick baklänges ;P då gick Björn i tjänst och puttade på =P. Herre gud jag är bara i vecka 28 och känner mig stooor och tung. Dagens köp blev en parfym från armani -diamonds. Björn och Noel shoppade lite vårkläder. Underbart väder hela dagen och vi har suttit på lite uteserveringar  i solen och njutit. På stan blev vi indragna i en gatushow. Mannen som höll i showen ropade på Björn och frågade om han var pappa till Noel och bebisen som låg i magen. Öh ja... svarade Björn inför en massssa publik. Nä, sa mannen och fortsatte med att det skulle Björn inte vara så säker på. Hahaha, alla skrattade. Nästan... Sedan blev Björn i fokus igen. Han fick i uppdrag att tända eldfacklor där han skulle se så manlig ut som han bara kunde. Showmannen demonstrerade hur det manliga uttrycket skulle te sig. Björn led där han stod med ofrivilligt burna facklor i händerna. Jag och Noel stod vid sidan skrattade så vi knappt kunde andas, publiken likaså. Inte Björn.



          



Kommentarer
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

ÅHHHHHH, jag blir så himla avis när jag ser bilderna!!! Finns det nåt vackrare än Stockholm mitt i Våren?! Njut nu av de sista av er lilla tripp. Hoppas du ätit och mått jättegott nu Fia. Krams <3

2009-04-05 @ 09:16:29
URL: http://malinsmirakel.blogg.se kel.blogg.se/
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Sexig han var med de där facklorna i händerna ;0P

2009-04-05 @ 09:18:02
URL: http://malinsmirakel.blogg.se kel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0