Tillbaka till ormspåret?

Mamma ringde just och frågade om vi skulle ut och gå. Hon ville åka till det motionsställe där jag mötte ormen ni vet. När jag kom joggade och mötte en orm som fräste. Jag blev hysterisk och björn fick åka från jobbet och leta rätt (det är inte så lätt att  veta vart man är i en skog) på en hysterisk tjej ute i skogen... Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka dit igen... Äh jag får lägga av med mina idéer och åka dit. Men vet ni om det finns gummistövlar som är utformade som gympadojjor? =) Annars blir det till att dra runt i mina gröna, höööööga gummistövlar. Kanske är det lika bra att fixa en hel gummidräkt ? =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du hade ju en gummidräkt i nåt inlägg ; ta den ! :))

2008-06-16 @ 10:15:51
Postat av: Sofia

Ja det kanske du har rätt i hörredu. Kanske kan det bli lite varmt? =P Hahaha fin syn att komma joggandes i en sån dräkt... förmodligen hade någon ringt 112

2008-06-16 @ 10:27:01

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0