Hallå!

Idag har jag varit en sväng i skövde! En föreläsning där jag bara satt och tänkte:
Vilket skämt det här är,och nästan skrattade! En massa x och y variabler,beroende och oberodende. Statistik är at för denna metodkursen och det är inte min starkaste sida! Men det ska bli en utmaning att öppna upp de igenslaggade gångar i hjärnan så det blir en fri passage. Jag och Noel är hemma nu och slappar lite. Råkade slumra till lite förut. Alltid när jag somnar på dagen är jag skit sur när jag vaknar, det är skönt men jäkligt besvärligt att vakna. Telefonen ringde och ilsken som ett bi sprang jag upp -och kallt var det! Nu är det bättre och vi ska snart till huset och fixa lite. Solen lyser och jag ska ut och leta blommor i trädgården. Mitt i renoveringen kan ju det vara ett passande jobb... haha!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0