Favorit bilder! <3

  

Dessa foton togs en varm sommardag på smögen. Vi åkte till havet över dagen letade rätt på en klippa där vi kunde ligga ensamma! Solen stekte och havet var blankt. Härligt!



Här ligger noel och vickar på tårna! Han har just kommit upp från ett dopp i vänern. Detta togs en varm kväll då vi drog i väg för ett kvällsbad.

   

   

Här är vi ute på skogspromenad. Skogen är underbar tycker jag men denna gång gick vi vilse. Vi gick och gick. Efter kanske tre timmar av vandrande började jag ge upp. Paniken växte. Vet ni vad som fick mig att gå vidare och inte sätta mig ner på en stubbe, börja lipa och ge upp? Bilden av en kladdkaka=P!

Rätt fotografier, i rätt färg och i rätt omgivining kan skapa själva atmosfären i ett rum tycker jag! Jag ska försöka sortera och välja ut mina favoritfotografier, försöka få dem i rätt färg, hitta dess rätta plats där den rätta känslan kommer fram. Dessa är några av mina favoriter.

 

Dessa foton fick jag ta kort på för att få in dem i datorn. Därav den dåliga kvaliten.
En stolt sittandes Noel. <3

 

Detta är min gamla mormor som nu är död. Hon kom till bb när Noel fötts. Eftersom hon själv fött fem barn så höll hon honom med glans=). Hon pratade mest om all trafik som åkt över bron till Trollhättan=P! Hon hade aldrig sett så mycket bilar förr. hehe! Jag tycker det är så fint med de gamla, gamla händerna med hennes krokiga fingrar som håller ett alldeles nyfött barn, min Noel! =) Mycket kärlek! Kvaliten är dålig för jag fick fota av för att få in i datorn tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefina bilder! jag gillar den första allra bäst :-) Det ser så mysigt ut.

Ha en underbar fredagkväll.

Kram

2008-08-22 @ 17:40:25
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: anna =)

kanonbilder! =) om du har tagit dom är du en mästerfotograf!! =) ha de gott! kram

2008-08-24 @ 09:18:01
URL: http://www.metrobloggen.se/nursetobecome
Postat av: anna

den första bilden är helt underbar! så mysig

2008-08-24 @ 18:46:45
Postat av: anna

den första bilden är helt underbar! så mysig

2008-08-24 @ 18:46:54
Postat av: B R O W N S U G A R

Weeii ja bor på smögen :D hehe

fina bilder!

2008-08-24 @ 23:10:01
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: A D I S A

wow vilka fina bilder!

2008-08-25 @ 00:24:31
URL: http://adisa.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0