Gympapåse och chokladboll.

I dag vaknade vi av Noel som frågade om vi hade packat hans gympapåse.
Gymnastik har han om två veckor! =) Behöver jag tala om att han längtar?

Vad vi däremot hade glömt var att Noel skulle till skogen i dag. Utflykt och matsäck skulle packats.
Shit, tänkte jag som glömt detta... och slängde i hop två mackor med leverpastej. En flaska saft och en chokladboll. Sedan kom jag på att nuförtiden kanske man inte har med fika? Det hade jag i alla fall när jag var liten. Två mackor, en yoggi, en frukt, dryck och en bulle... ha, ha standard! Ah, det var ju första skogsutflykten med dagis och det är ju inte så lätt att veta vad de andra har med men det är ju inte så kul om Noel har med fika och ingen annan förstås... Ja, ja hoppas det har haft det bra och mysigt i af =)!
Jag ser framför mig ett kaos ute i skogen för att Noel fick en chokladboll och inte de andra;P...

Kommentarer
Postat av: madde

hello!
been there done that!
Jag hade oxå skitstora problem angående fika-bulle-ingen bulle-stackars mitt barn om alla andra har bulle...gaaah!
Men, med facit i hand- min unge äter inget ändå, oavsett bulle...

2007-09-17 @ 17:52:59
Postat av: alexandra

hej du tösabete..har inte hört om fototävlingen, hur gick d eller? kram

2007-09-18 @ 22:58:37
Postat av: madde

men för fasen fia...
nu har jag läst chokladboll rubriken typ 100 ggr!
Så om du undrar är det jag som kollar te däj emällanöt!
skriv nöt rolit nurå!

2007-09-19 @ 21:31:36
Postat av: Bobby

Hallo!
Hej,hej..haha..grymt fika! Själv fick man ju nöja sig med resterna av mammas chilliconcarne..
jaja,..mycket plugg nu i höst/vinter! böckerna jag behöver är: "Socialpsykologi-Bakgrund, teorier och perspektiv", det var den du nämnde i telefon tror jag..och den andra behövde du ju.:"Klassisk och modern samhällsteori"..om du känner att du kan låna mig ngn. av dessa vore det kalas../

2007-09-20 @ 22:12:57
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Stina-Lee <3

hej.. okej.. kan jag få låna dina svarta skor med klack?? Kanske ska ut med thao..kram

2007-09-20 @ 22:50:46
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Stina-Lee <3

tjena.. ska du komma in till stan idag? Hör av dig isåfall.. kram

2007-09-21 @ 11:56:56
URL: http://stinalee.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0