Tankens kraft?!

Kom just från skolan. Åkte direkt till förskolan och hämtade Noel.
Han hade lekt rövare idag och haft vattenkrig med sin busige kompis.
Hans kläder hänger som sig brukar i torkskåpet, hihi.
De har verkligen kul i af och det är väl ändå det viktigaste! :)
Japp, nu ska vi käka lite sedan blir det mer pluggning för min del.
Hela dagen har jag matat min hjärna med positivt tänk så som att jag ska se pluggadet som en häftig utmaning istället för ett plågsamt överhäng (som hjärnan, inte jag, hellre vill se det som)
Tror ni det funkar?

image57

Jag får lite svårt att tänka när jag ska tänka positivt? Kan det bero på att vissa oanvända tankebanor har slaggat igen? Tycker mig ana lite huvudvärk också...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

usch... nu blev jag påmind om hur mycket jag har att göra =/

2007-05-08 @ 17:38:56
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Sofia

Stina; Säg inte usch! Det är bara att luta dig tillbaka, tänk positivt så fixar sig allt... :D

2007-05-08 @ 17:46:47
Postat av: Malin

Det är bara att kämpa på me plugget brudar ;0P Kram från er syster som INTE pluggar ;0)

2007-05-08 @ 20:57:14
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Marja

Hej Sofia!
Så du bloggar med?! Blogga mera du skriver jättebra! Har slitit ihjäl mig på jobbet idag...ska snart hem och drösa i säng. *Kramar* Marja

2007-05-10 @ 15:19:55
Postat av: sofia

Hej Marja!
Kul att du har hittat hit:=)
Japp jag har också blivit en bloggerska... Nu väntar vi på att du ska komma igång.

2007-05-10 @ 16:44:31

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0