En vecka



Låt mig förklara min vecka.... 
 
Bild syren: Herre Gud, syrenen har slagit ut. Jag ställer mig under busken och undrar vart tiden tar vägen. Jag står med stirreblick och doftar och njuter i ett stort blandat känslosvall. Mmmmm!
 
Bild bad: Mirakel syster har byggt bad. E och W inviger. Mammor sitter på altan och säger: Vad fint de leker! 
 
Bild dörr: E är less på en tjatande mamma. Hon löser problemet (problemlösning) genom att låsa dörren... En mamma utelåst. 
 
Hönbild -Va?!
 
Joggingtur i skogen. -Ljuvligt! Vad fantastiskt vackert allt är! 
 
En mamma tränar med sin dotter som tycker att det går för slött fram. Dottern påpekar detta genom att uttrycka när mamman tar paus: Men mamma, du måste ju jogga lite också!
 
Fin natur- klick! 
 
En tidig morgonparkering. Sberg anländer till jobbet, tidigt, med Fredagsfeeling. Hon brötar in i trottoarkanten och faller hejdlöst fram på ratten som resulterar i ett, ja, brutalt tutande. Sbergs bil är den enda befintliga(hoppas ingen ser eller hör). 
 
Det är fredag 6.30. Med Miriam Buents spelandes på radion- "Allt jag behöver..." (heter den så?!) går bilen mot jobbet. Fredagsfeeeeeelingen är hööög. Jag dansar in på jobbet och känner att energin är lite för bra för att klockan ska vara 6.35 :).
 
Helg!
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0