Flytta utomlands

Nu har jag en flytta-utomlands-dag igen. Tänk er att under ett år- eller halvår, flytta utomlands hela familjen. Jag tycker det känns så lockande, ett äventyr! Det är inte så att inte trivs med mitt liv här- jag trivs med mitt liv och min vardag men det betyder inte att jag inte vill se något annat. Det finns mycket att uppleva! Men det är inte utan att det krävs planering när man har familj, hus, jobb och företag. I min värld tänker jag att man kan hyra ut rubbet under perioden man är borta. När man kommer tillbaka hoppar man in i sitt liv igen- hoppa av och hoppa på. Låter det inte fantastiskt? Det finns ju faktiskt de familjer som gör sånt här och jag tycker att det är så häftigt! Finns det kärlek, trygghet och värme är det mesta möjligt. I alla fall i min värld.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0