Lägesrapport.

Godmorgon alla!
 
Hoppas att ni har det bra och att ni har chans att njuta av helgen som ligger framför oss. Själv hade jag planerat in en hel träningshelg men den har fått avbokats eftersom jag har blivit förkyld. Hela våren har jag varit frisk och detta har jag förstås påtalat (väldigt många gånger) till alla som runt omkring mig som varit förkylda. Jag har pratat om gröna drinkar och en massa andra nyttigheter som jag har tryckt i mig. Att jag har blivit förkyld pratar jag jäkligt tyst om. Mina träningspass avbokas under sträng tystnad.   
 
Schyyyyyyy!
 
//
 
Sofia (med hela plytet fullt av snor).
 

Kommentarer
Postat av: stinS

Hela våren? Den har ju knappt börjat! ;P

2015-03-07 @ 18:54:22
Postat av: Sofia

Lägg på vintern också =P Nu ska du inte lusläsa så =D

2015-03-08 @ 08:54:37

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0