Till malmö.

I morgon åker jag och Elsa med min mamma för att hälsa på systeryster i Malmö. När jag skriver det här så kommer Arja Saijonmaas(jag fick googla staving) gamla dänga till mig, ni vet; Jag vill tacka livet, som har gett mig så mycket. Jag känner mig lite osäker inför resan eftersom my mother, enligt mig, inte kan köra bil. Hon själv, håller inte med utan tycker att hon kör utomordenligt bra. Jag kanske borde köra men problemet är att hon vägrar att åka med mig, eftersom hon tycker om mig och min körning, så som jag tycker om hennes. Under veckan ansluter resterande del av familjen och vi checkar in på hotell. 
 
Ja, ni kan ju hålla en tumme, helst två. 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0