Träningsupdate!

Min träning ligger helt nere. Jag var på ett indoorpass igår men ja, det känns som om det var evigheter sedan. Hm, jag ska ju springa stockholm tunnelrun den 22/11.... Jahapp. Björn berättade att någon hade lyckats köra in i tunneln där loppet går av stapeln, detta trots att vägen inte har öppnat än. -Typisk dig att göra så, sa Björn och ja, jag trodde nästan själv när Björn berättade, att det var jag. Det är lite mig över det hela, att köra in i en ickeexisterande tunnel........................... Jag tycker det är svårt att få till uteträningen i mörkret.............................. Här är det bäcksvart morgon och kväll.................................. Planen nu är att jogga från jobbet med start på torsdag och till jobbet på Fredag.............................................................
 
Over and out.
 
 
 
 
(Idag var det riktigt härligt att göra många prickar i texten, istället för tre :D. Vilka inre behov som kan dyka upp hörrni, hahhahahhhaha................................................................:D)! I morgon kanske det blir bindestreck. Man vet aldrig vilken lust som dyker upp, prickar, bindestreck eller sjörövarspråk.... ;).
 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0