Med livet som insats.

-STANNA!!!!
 
-STOPP!
 
-AKTA SILVERBUSKARNA!
 
-HÖR DU MIG??!
 
-BBBBJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRNN?!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
För några dagar sedan la jag ut följande på instagram...
 
 
 
-"Jag har en massa sticklingar (som förövrigt heter rotskott) från vår silverbuske. Kom och ta den som vill ha....".
 
 
I dag såg jag:
 
 
 
Men va f*...
 
Jag skrek hysteriskt åt Björn att akta silverbuskarna. Björn hörde inget. 
Med livet som insats kutade jag fram och slängde mig ut framför gräsklipparen. Jag körde upp näven i skyn och skrek:
 
-Stopp!!!
 
 
 
-Phu, det var nära!

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Hahah, du är så rolig du! :D Men vilken tur att du hann rädda buskarna!

2013-08-05 @ 21:21:54

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0