Sberg lever och pratar flow.

 Bild: Brännö.
 
 
Igår var jag hos en vän på middag. Under middagen hörde jag något om en Sberg, vem är det, tänkte jag och tyckte att namnet, på något sätt, verkade bekant. Sen kom jag på att Sberg, det är ju jag. Jag sitter och tänker på hur road jag har varit genom bloggen, vilken tillfredställelse det har varit att skriva och greja med bilder och att få respons. Ibland kan jag längta efter tiden då lusten och inspirationen över att blogga och skriva var som störst, det är en härlig känsla det där med att ha inspiration som man får utlopp för, ni vet att komma in i ett flow när allt runt omkring försvinner och du är i ett totalt fokus. Jag tyckte att jag gjorde det genom bloggen, kom i flow-et.
 
Hur kommer du i flow-et?
 
//
 
Sberg.
 

Kommentarer
Postat av: Mli

Här får du en utmaning så kommer du igång med bloggandet hehe! http://litenstjerna.blogg.se

Kram Emelie

2013-04-09 @ 22:29:43
URL: http://litenstjerna.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0