Björn älskar att bli fotad.

Björn verkligen älskar att bli plåtad;)!

 

Ikväll blev det en sen middag här hos oss. Jag varit iväg och tränat på gymmet i kväll, jäklar vad skönt det var. I kväll var det body combat. I höst och vinter ska jag kombinera löpningen med olika träningsformer på gymmet. Jag kan tycka att det är bökigt det där med att behöva boka upp sig på klasser och att ha tider att passa när det kommer till gym. Löpningen är vanligtvis lättare att få till i vardagen men nu när öppetiderna ser ut som de gör och att mycket kan skötas via nätet är det ändå smidigt att få till sina bokningar.  

 

Nä, nu ska jag släpa i mig i duschen!

 

Hoppas ni har en fin kväll!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0