Jag brukar säga...

Jag brukar säga så mycket.
 
En sak jag brukar säga är att jag retar mig på att allt är retucherat och tillrättalagt överallt. Jag brukar säga att jag inte förstår varför man ska retuschera bilder och att jag inte förstår mig på människor som håller på så där, retuscherar, fixar och gör om. Själv har jag retucherat en massa bilder idag. En annan sak jag brukar säga är att jag inte förstår hur man kan skratta till en tv. Det här är en kommentar jag sägar ofta, ungefär varje dag till min sambo. Jag hävdar att det inte är ok att skratta vare sig till, -eller åt en tv. Idag har jag tittat på film. Jag såg mig både skratta och grina, -till tvn. Låt oss inte säga något till Björn.
 
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0