Morgonen förflöt bra!

Morgonen har förflutit bra! Idag fick vi en extra passagerare på vår tur till N´s skola.




Efter avläppet av Noel vid skolan åkte vi till blomsteraffären. Det var inte helt lätt att hitta en lämplig vagn till dagens medåkare men skam den som ger sig.







Påväg hem från blomsterhandeln insåg jag efter en stund att jag hade placerat blommorna strategiskt fel. Jag såg inte så mycket men backade på känn.



Jag försökte öppna blomjordspåsen på samma sätt som Björn brukar göra det ser så coolt ut. Han liksom hugger upp den genom ett spjutkast. Jag gjorde två försök sedan svor jag och gjorde på annat sätt.







När jag sitter här och lägger upp bilder sköljer ett rus genom kroppen. Jag är så otroligt tacksam för det liv jag har! 


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0