Kontrollfreak utan kontroll.

Enligt Björn är jag ett kontrollfreak. Björn säger att jag är ett kontrollfreak därför att jag vill bada med öppen dörr, han tror att jag gör detta för att jag ska se vad han gör utanför. Hur som helst så kan jag säga att jag i såfall är ett kontrollfreak helt utan kontroll. I veckan har vi nog fått fyra samtal över aktiviteter som helt fallit ur vår kalender, varav ett alldeles nu. Helt otroligt och jag känner att jag nästan blir mörkrädd faktiskt. Jag brukar inte missa datum och har vanligtvis relativt god framförhållning. Denna vecka har jag dock varit av motsatt karaktär.


Helt galet!



Vår son är påväg till fotbollsläger. Jag hoppas verkligen att han får roligt trots en hastig start.



Usch, jag känner mig som en bad mother!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Även solen har sina fläckar vet du ;)



Kram

2012-05-07 @ 22:02:21
URL: http://lantisliv.com
Postat av: Sofia

Ja, det är nog så =P.



Kram och ha en fin dag!

2012-05-08 @ 07:58:16

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0