Med tilltryckta öron och halvt strypt.

Denna sommaren har till stor del spenderats med P1. Med mina (Noels) hörlurar på funderar jag på om det ligger en vuxenpoäng i det här med att lyssna på P1, vad säger ni? Natt som dag har jag lyssnat på olika program; avsnitt ur tendendes, sommar -och vinterpratarna, med mycket, mycket mera. Allt detta lyssnande om natten har resulterat i att nattsömnen har fått stryka på foten, öronen värker när jag vaknar och jag är helt intrasslad i sladden till hörlurarna. Men, det är helt klart värt det.
 
Yo-maaan rappar jag med P1 i öronen.
 
 
Med tillryckta öron och halvt strypt säger jag godmorgon!
 
 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0