Kom och köp lotter!

I går hade vi till uppgift att stå i ett lottstånd där vi bor. I tre timmar stod Björn och sålde lotter. Min uppgift i det hela var att ge Björn feedback över hur han tog sig an uppdraget, teståka en och annan karusell och äta karusellgodis.
 
 
-Ja, men du får ju leva ut lite...
 
Jag tyckte gott att Björn kunde leva sig in lite mer i sin lottförsäljning än vad som faktiskt gjordes. Kom igen nu, sa jag, här kan du inte stå och sova. Jag uppmanade Björn till att skrika, leva ut lite och så att säga bidra till tiwoliandan:
 
-KOM OCH KÖP LOTTER, ett, två, tre. Ja, lotter var det här! Pass på, kom och köp, kom och köp!
 
Kanske kunde han slänga runt och sluka brinnande facklor också?
 
Björn avvisade mina tips och tyckte att jag kunde lägga av med min feedback. Den kostade mer än den gav.
 
 
 
-Om någon mer där ute är i behov av feedback och coachning, ring mig!
 
 //
 
 
Sberg, the feedbacker.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0